Olutpostin numero 1/2019 ilmestynyt

Vuoden ensimmäisessä numerossa keskitytään oluen ja kulttuuriin pyhään liittoon. Olutbrändit ovat kotimaisen huippu-urheilun suurimpia sponsoreita. Olutposti selvittää panimosponsoroinnin ja jääkiekon panosta kulttuurikentillä.

Kotioluen ja sahdin valmistus on kovassa nosteessa. Kotiolutmestari Mika Laitinen paneutuu artikkeleissaan molempiin aiheisiin ja tarjolla tietysti myös uusi resepti kotioluen valmistukseen.

Matka-artikkeleissamme vieraillaan kotoisessa Kuopiossa ja talvisessa Tukholmassa. Tutuksi tulevat, niin panimot kuin parhaat oluet ravintolasuosituksia unohtamatta. Hejssan vuan sinne Kuopiijjoon!

Kulttuuriosion vieraspöytiin istuvat Sinebrychoffin viestintäjohtaja taiteensuosija Marja-Liisa Weckström ja—  kulttuurin moniottelija CoolHeadin Aleksi Saikkonen.

Suomalaisen alkoholipolitiikan kummallisuuksiin perehdytään asiaa luotaavassa artikkelissa. Ihmettelyn aiheena mm. ruuan myyntipakko, ravintola-asiakkaan säädyllinen vaatetus ja siviilipukuiset asiakastarkkailijat.

Uusimmat kotimaiset ja ulkomaiset huippuoluet ovat tuttuun tapaan arvioitavina. Tuomareina olutvisiirit Hannu Nikulainen ja Ari ”Arde” Juntunen.

Nämä ja paljon muuta mielenkiintoista Olutpostin numerossa 1/2019.

Oltupostin uusin numero leviää sen tilanneiden ja irtonumeron ostaneiden lisäksi myös Olutpostin kumppanuusravintoloihin, noin 800:lle Suomen olutseuran jäsenelle, juoma-alan keskusliikkeisiin ja panimoiden henkilökunnille ja asiakkaille. Jääkiekkoteemainen 1/2019 jaetaan nippuina myös 15 huippukiekkoiluhalliin ja se on myös jaossa kaikissa kevään ja kesän Olutpostin kumppanuustapahtumissa.

Tilaa oma lehtesi tästä itselle tai vaikka kaverille lahjaksi.

Lehti on myynnissä Lehtipisteissä kautta Suomen.

Numero 1/2019 on saatavilla myös digilehtenä edulliseen 4,50€ hintaan.