mainos

Suomen Olutseura aloitti loppuvuoden jäsenkampanjan

Suomen Olutseura ry:n tarkoituksena on topeliaanisessa hengessä vaalia ja edistää olutkulttuuria, toimia oluen kuluttajien etujärjestönä sekä kohottaa oluen ja— sen käyttäjien sosiaalista arvostusta.

Olutseuran henkeen kuuluu vapaamuotoisuus, rentous, hauskanpito ja samalla kunnioitus jaloa juomaa kohtaan.

Yhdistys kehittää ravintoloiden ja vähittäiskaupan olutkulttuurin laatua yhteistyössä alan toimijoiden kanssa. Oluen tuntemuksen tasoa pyritään nostamaan ja kannustetaan tarjoamaan kuluttajille monipuolista ja laadukasta olutvalikoimaa. Oluen salonkikelpoisuus myös juhla-aterialla on yksi toiminnan painopistealueista.

Suomen Olutseura ry (SOS) on tänä vuonna nostanut niin profiiliaan kuin jäsenmääräänsäkin. Vuoden alussa julkaistu OlutPOSTI-verkkojulkaisu kerää päivittäin keskiarvoltaan noin 2 500 lukijaa ja sen Facebook-yhteisössä on reilusti yli 5 500 tykkääjä ja yli 5 600 seuraajaa. Postaukset tavoittavat Facebookissa noin 40 000 lukijaa/viikko ja OlutPOSTI-lehdellä on noin 60 000 lukijaa/numero. Näin ollen voidaan hyvin puhua Suomen suurimmasta olutmediasta. Suomen Olutseura ry on OlutPOSTIn kustantaja.

Nyt SOS aloitti loppuvuoden jäsenhankintakampanjan, jossa vaahdotaan yhdessä Suomesta olutmaa!

SOS tarjoaa loppuvuoden jäsenyyden muutaman tuopin hintaan eli hintana on 17 €.

Sillä saa:
* OlutPOSTI-lehden kaksi numeroa kotiin kannettuna.
* Mobiilijäsenkortin, jota näyttämällä saat etuja kumppanuusravintoloista ja -tapahtumista.
* Pääsyn kaikkiin seuran tilaisuuksiin ja tapahtumiin.
* Hyvää seuraa ja ilon toimia olutkulttuurin puolesta!

TARJOUS TÄÄLLÄ ! >>>
http://www.suomenolutseura.fi/liity/