Black Is Beautiful -stoutilla rasismia vastaan

Texasilaisen Weathered Souls -panimon kampanjalla jo yli tuhat kollaboraatiokumppania.

Panimon oluentekijä ja perustajajäsen Marcus Baskervillen alkuun panema kampanja kokoaa yhteen panimoita, jotka kaikki valmistavat Black Is Beautiful imperial stoutin Weathered Souls Brewing Companyn ”avoimen reseptin” mukaan. Oluiden myynnistä saatavat tuotot toivotaan luovutettavan kokonaisuudessaan paikallisille rasismia vastustavaa työtä tekeville säätiöille tai yhdistyksille. Kampanjaan osallistuvat panimot sitoutuvat myös noudattamaan yhdenvertaisuuden periaatetta. Jokainen panimo saa itse valita lahjoituksen kohteen.

Black is Beautiful logo

Kuluttajat voivat osallistua kampanjaan ostamalla Black Is Beautiful -oluita ja tukemalla näin kampanjaa. Tietoisuutta voi jakaa myös jakamalla kuvia oluista hashtagilla #BlackIsBeautifulBeer.

Oluen resepti on ladattavissa kampanjan sivulta ja sen saa myös palkitun kotioluentekijä Annie Johnsonin kotiolutversiona.

Black Is Beautiful seuraa viimeaikaista All Together IPA -kollaboprojektia joka kerää varoja koronapandemian vuoksi  kärsivälle palvelualalle.

Black Is Beautiful -kampanjaan osallistuu artikkelin kirjoitushetkellä kampanjan sivujen mukaan yli tuhat panimoa 19 eri maasta.

Lähde ja kuva: Black Is Beautiful -kampanja

olutpostin verkkokaupan mainos

Haluaisitko lukea artikkeleita enemmänkin?
Monet artikkeleistamme ovat vain rekisteröityneille lukijoille. Luo tunnukset, niin pääset lukemaan enemmän. Rekisteröityminen on helppoa ja maksutonta.