Hartwall Olympiastadionin pääyhteistyökumppaniksi

Hartwallin ja Olympiastadionin satavuotinen yhteistyö jatkuu. Uuden sopimuksen myötä Hartwallista tulee Olympiastadionin juoma- ja panimokumppani.

Helsingin legendaarinen Olympiastadion avaa ovensa täysin uudistuneena vuonna 2020. Uudistuneen monitoimiareenan uskotaan kerävään vuosittain noin miljoonan kävijämäärän. Hartwall on Olympiastadionin pääyhteistyökumppanina mukana toteuttamassa uuden aikakauden stadionkokemusta, mutta yhteistyön juuret ulottuvat kuplivalle 1920-luvulle saakka.

”Olympiastadionilla ja Hartwallilla on pitkä yhteinen historia, joka ulottuu kauas 1920-luvulle. Tuolloin Pommac-juomalla oli oikeus käyttää stadion-tavaramerkkiä ensiluokkaisen tuotteen symbolina jo ennen varsinaisen Olympiastadionin rakentamista”, valaisee Hartwallin myyntijohtaja Seppo Salkoharju.

”Yksi yhteinen merkkipaalu saavutettiin vuonna 1952, jolloin Hartwall Original Long Drink kehitettiin Helsingin kesäolympialaisiin. Silloinkin virkistimme väkeä siellä missä tapahtuu, ja samoin on nykyään. Olemme oikein ylpeitä siitä, että saamme luoda elämyksiä juuri niissä paikoissa, joissa kaupunkilaiset viihtyvät.”

Hartwall ottaa vastuun suurtapahtumien juoma- ja panimotarpeista, joiden lisäksi se toimii myös stadionin kokous-, VIP- ja hospitality-palveluiden sekä stadionin ravintolan juoma- ja panimotuotteiden toimittajana.

Lähde ja kuva: Hartwallin tiedote

tilaa olutposti mainos