Olarin Panimo ja Pieruperse lanseeraavat yhteistyössä Jarmo-oluen

Ihmisten itsekeskeisyydestä, turhamaisuudesta ja tyhjyydestä ammentavaa mustaa huumoria post-it -lappusarjakuviin kiteyttävä, lähes 170 000 Instagram-seuraajaa kerännyt somehitti Pieruperse lanseeraa toisen nimikko-oluen yhteistyössä Olarin Panimon kanssa. Kesällä 2019 lanseerattu American lager -olut Märichello saa nyt jatkoa Jarmoksi nimetyn DDH IPA-oluen muodossa.

Keijot ja Veikot haastava Jarmo on suut tukkiva tarjoiluehdotus miehille, jotka kokevat, etteivät vallitsevan asenneilmapiirin vuoksi saa sanoa enää mitään. ”Jarmo on maistellut pitkään ja hartaasti erilaisia oluita. Jarmo tykästyi tuplakuivahumaloituun India Pale Aleen eli tuttavallisimmin DDH IPA-olueen, koska se on sopivan tuhti ja katkera aivan kuten luojansa. Mainostoimiston kanssa mietittiin myös pitkään tuotteelle sopivaa nimeä ja lopulta päädyttiin Jarmoon. Jarmo kun on kansainvälinen ja lähes aatelinen nimi.”, kertoo Instagramissa kulttimaineeseen noussut Pieruperse.

”Jarmo-oluen lanseeraustilaisuudet pidetään Olarin Panimolla perjantaina 13.8.2021 klo 13.00 Espoon Otaniemessä Olarin Panimon Taproomissa osoitteessa Metallimiehenkuja 8 A sekä Hanahuone Juovassa Kaisaniemessä osoitteessa Kaisaniemenkatu 3. Kaikille Jarmo-nimisille, joita on Suomessa lähes 25 000, panimo tarjoaa perjantaina ilmaisen Jarmo-oluen.”, kertoo Olarin panimon räppäävä toimitusjohtaja Tommi Koistinen.

Lähde ja kuvat: Olarin Panimo