Koronavirus kiusaa myös Olutpostin toimintaa

Olutpostin kustantaja Jari ”cyde” Hyttinen:

”Kyllä tämä tilanne tusahtaa aika tavalla myös Olutpostin toimintaan. Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa panimoista, ravintoloista ja alan tapahtumista. Suuret kampanjat siirtyvät tulevaisuuteen tai jopa peruuntuvat kokonaan, juoma- ja ruoka alan tapahtumista ei mitään tietoa pidetäänkö vai ei ja ravintolat ovat kiinni sekä vaikeuksissa.”

”Samassa nesteessä ollaan mutta kaikesta huolimatta, olemme pyrkineet lisäämään sisällöntuotantoa verkkoon ja someen, jotta porukalla olisi enemmän luettavaa aikana, jolloin kaikkien pitää pysyä kotioloissa. Ilahduttavaa on, että mukaan Olutpostin verkkoon on tullut uusia ystäviä kuten NeManniset , Olutreissu sekä Maisting! – kertoo Hyttinen. – Mukaan mahtuu lisää porukkaa sisällöntuotantoon, joten kannattaa olla yhteydessä meihin. Uskon, että jos Olutposti olisi yhtä pahassa pulassa kuin ystävämme, toimisi ympäristö samoin tukeakseen meitä. Olemmehan sentään ainoa media, joka pitää yllä ja edistää olutkulttuuria tässä laajuudessa ja koemme, että meidän pitää auttaa alaa sekä ystäviämme tässä tilanteessa, sanoo Hyttinen ja kiittää samalla kaikkia kumppaneitaan saamastaan tuesta.

Kuvassa piirros jossa miehellä kädessä oluttuoppi ja kitaraHyttinen kertoo, miten myös hyvin alkanut Tasting Finland palvelu kärsii. – Palveluun oli avattu mm. Olutpostin omia Olutkouluja, sinne piti avata nyt alkukeväästä eri ravintoloiden tastingeja, ohjelmallisia panimokierroksia sekä ruoka- ja juomatapahtumien lippukaupat. No, eipä ehditty avata kuin muutama ja sitten peruuttaa ne. Samalla pohdimme,että jotain oli keksittävä auttaaksemme ympäristöä. Siksi avasimme Tasting Finland palveluun ensi vaiheessa olut- ja ravintola-alan toimijoille lahjakorttikaupat korvauksetta. Samoin jaamme kaikki aikaisemmin julkaistut Olutposti -lehdet jakoon ilmaislehtinä ja olemme mukana vauhdittamassa myös ”Oluen etämyynti ja kotiinkuljetus sallittava!” adressia, jossa on mukana jo yli 2000 allekirjoittanutta, toteaa lopuksi Olutpostin kustantaja Jari ”cyde” Hyttinen ja toivottaa kaikille jaksamista ja yhteishenkeä.

Kuvassa nyrkki ja tekstiä

 

 

 

 

 

 

Tällä hetkellä lahjakorttikaupassa mukana:

Panimot kuten ;

Mallaskosken panimo
Panimo Olutmylly
Panimo Honkavuori
Stadin Panimo
Panimo Kiiski
Loimaan Panimo
Tornion Panimo
Maistila
Hopping Brewsters
Pyynikin käsityöläispanimo,

ja lisää tulossa Pääsiäisen jälkeen

Ravintoloista mukana on mm.

Janoinen Lohi
Hampton Bay
Black Door
Gastropub Betony
Rööperin HopStop
Chihuahua Julep
Punavuoren Ahven
Vastarannan Kiiski
Hilpeä Hauki
Leijuva Lahna
MOMS
Kaunis Kampela
Storyville
Tommy Knocker
Rymy-Eetu
Alhoha Ramen

ja kuten panimoiden kohdalla, lisää tulossa Pääsiäisen jälkeen. Ja ravintoloiden kohdalla emme katso onko kyseessä olutravintola vai ei sillä kaikki ovat nyt samassa veneessä.

Kuinka palvelu toimii yrityksille?

Kyseessä voi olla siis olut- tai ruokaravintola, olut- tai alan tarvikemyymälä, tapahtuma tai kuka vaan HoreCa tai juoma-alan toimija.

  • Perustamme jokaiselle alan toimijalle kaupan sekä tilin korvauksetta.
  • Tasting Finland -palvelu ei ota komissiota tai korvauksia vaan ostosten summat tilitetään yrityksille täysimääräisinä.
  •  Lahjakorttien voimassaoloaika on 12 kk.Luomme yritykselle Paytrail-asiakkuuden ja -kauppiastunnuksen. Tilin luomisessa kestää muutama arkipäivä tietojen saamisen jälkeen. Tämän jälkeen on järjestelmä valmis myymään tuotteita Tasting Finland -palvelussa. Kun palvelu toimii, muista linkittää oma kauppasi yrityksesi sivuille, sosiaaliseen mediaan ja muille mahdollisille kanaville. Tuomme palvelua esille omien kanaviemme kautta viestien ja markkinoiden.

Lisää tietoa mukaan haluaville yrityksille ja toimijoille saa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tasting@tastingfinland.fi otsikolla ”Tasting Finland tiedustelu”, tai soittamalla meille (050 9100 655 tai 0500 577 089). Tarjolla lisätietoa järjestelmän toiminnasta, taloudesta sekä muusta oleellisesta.

Tasting Finland palvelu toimii kuten normaalit lippukaupat verkossa. Asiakas tilaa haluamansa tuotteet, saa pääsylipun ja maksutositteen sähköpostiinsa ja käyttää ostamansa tuotteen. Ravintoloille ja tapahtumille palvelu on helppokäyttöinen ja tehokas tapa myydä lippuja ja saada näkyvyyttä oikeissa kohderyhmissä. Palvelun omistaa ja sitä ylläpitää sekä markkinoi Olutposti media Oy.

Tässä muut tukikampanjamme

Kotimaisen oluen verkkokauppa sallittava!

Lue Olutposti-digilehti 2/2019 ilmaiseksi

Olutposti osallistuu taisteluun ankeutta vastaan ja tarjoaa digilehdet luettavaksi ilman maksua!

Kuvassa piirrettyjä ihmishahmoja